Na druhém místě skončila Mladá fronta Dnes s 283 987 prodanými výtisky, bronzový stupínek patří Právu s 144 465 kusy.

Kancelář potvrdila dlouhodobý trend oblíbenosti Deníku. Minulý týden společnost GfK Praha a Median zveřejnily průzkum za druhé a třetí čtvrtletí letošního roku. Průměrně si v tomto období přečetlo jedno vydání Deníku 1 168 000 čtenářů, průměrný prodaný náklad byl 295 430 výtisků.
Podle odborníků čtenáři volí Deník kvůli zájmu o dění v jejich regionech. „V regionálních titulech se čtenáři dozvídají o lidech, které osobně znají, a o tématech, jež jsou jim blízká a bezprostředně se jich dotýkají,“ říká Markéta Škodová ze Sociologického ústavu Akademie věd. Další odborníci vidí příčinu popularity Deníku v jeho seriózním zpravodajství. „Zatímco celostátní deníky se bulvarizují a přinášejí čím dál víc rychlé klipovité zprávy, regionální Deníky zůstávají tradičnějšími novinami s hlubším a analytičtějším zpravodajstvím,“ myslí si sociolog médií Tomáš Trampota.

Nejprodávanější seriózní tituly v září 2008

1.Deník - 287 427 prodaných výtisků
2.MfD - 283 987 prodaných výtisků
3.Právo - 144 465 prodaných výtisků
4.LN - 71 113 prodaných výtisků
5.HN - 58 443 prodaných výtisků