Tyto certifikace jsou jakýmsi kontrolním mechanismem, který zaručuje kvalitu služeb a dodržování určitého standardu. Udělení certifikace je zároveň podmínkou pro získávání finančních prostředků ze státního rozpočtu a oceněním práce celého týmu kontaktního centra.

„Jsme rádi, že jsme uspěli i přes finanční těžkosti, které nás provázejí po celou dobu existence,“ říká vedoucí centra Oto Kovanda.
Pracovní tým totiž tvoří pouze tři lidi včetně vedoucího a to všechno na dva programy – kontaktní centrum a terénní programy.

„Nechceme si stále dokola stěžovat na nezájem Statutárního města Teplice, protože je nám to k ničemu. Nikoho to nezajímá, nikdo s tím nic nedělá, ale přitom jsou naše služby hojně využívány. Magistrátní úředníci k nám posílají své klienty na testování a pohovory, městská policie vozí pohozené stříkačky a navštěvují nás rodiče, jejichž ratolesti třeba experimentují s nějakou návykovou látkou .
My už město ani nežádáme, protože abychom si sáhli na nějaké peníze, musíme uspořádat jednorázovou osvětovou akci, která nám přidělá spousty práce a do rozpočtu přinese částku v řádech pár tisíc,“ konstatuje Oto Kovanda. (dm)