Ta bude zastavovat také v Dolních Zálezlech.

Rychlíků a vlaků Eurocity se na mezinárodním koridoru omezení již netýká. Jsou totiž vedeny elektrickou lokomotivou, protože odpadlo zdlouhavé připřahání a odpojování dieselových lokomotiv.

Důvodem opatření jsou dokončující práce na opravě kolejí a trolejového vedení po nehodě osobního vlaku 2316, k níž došlo 28. června. Vlaková jednotka CityElefant tehdy vykolejila, narazila do opěrné zdi a první vůz se o ni doslova rozpáral. Nehodu nepřežil strojvedoucí, dalších sedm cestujících bylo zraněno.

Stavbaři podle mluvčího Správy železniční dopravní cesty Pavla Haly už postavili chybějící dva páry sloupů, na něž teď zavěšují břevna a napojují trolej.

„Je to ve stavebně komplikovaném místě, navíc nám situaci dost komplikuje hustý provoz, pořád je nutné práci přerušovat,“ řekl Pavel Halla. Dodal, že práce by měly skončit do neděle.