Došlo zde dokonce k několika nehodám. To byl jeden z důvodů, proč se město rozhodlo zbrzdit řidiče radarem.
Jak vysvětlil ředitel dubských strážníků Tomáš Pykal, vybraný úsek byl nejprve podroben pečlivému zkoumání, zda se sem vyplatí radar namontovat. Měření mobilním radarem ukázalo, že rozhodně ano. Radar se tak nainstaloval, chvíli běžel jen tak a od jara roku 2007 se začaly trestat spáchané přestupky.

Během prvních třech měsíců radar odhalil neuvěřitelných 13 tisíc přestupků. Postupně však začalo být měření rychlosti řidičům známé a počet přestupků se snižoval. Dubští strážníci navíc využívají ještě mobilní radar. V současnosti se tak prý počet denně spáchaných přestupků pohybuje kolem patnácti. „Za minulý týden bylo na přestupcích vybráno 66 tisíc korun. Ze začátku to přitom bývalo i kolem 200 tisíc za týden,“ uvedl Tomáš Pykal.
Hříšníky, kteří překročí radarem nastavenou šedesátku jsou pak většinou lidé z dálky. Místní již vědí, že na ně číhá kamera. Radary, jak průjezdové, tak i mobilní, zbezpečnily město Dubí.

Pykal uvedl, že je opravdu vidět účinek pravidelného měření a řidiči většinou předpisy dodržují. Strážníci v Dubí měří mobilním radarem každý den. Během dne i místa střídají.
Ředitel uvedl, že při měření strážníci dělají statistiku daných míst. Ta se pak vyhodnotí a nejproblematičtějším úsekům, mezi které patří třeba Ruská a Dubská ulice, pak věnují zvýšenou pozornost.

V Bílině funguje průjezdový radar na průtahu městem od roku 2006. Jak uvedl ředitel bílinských strážníků Marcel Špička, od té doby se počet přestupků snížil na polovinu. V říjnu roku 2006 bylo radarem za týden odhaleno v průměru více než 200 hříšníků, kteří nedodrželi rychlost. V současnosti se týdenní úhrn přestupků pohybuje kolem stovky.
Je to výrazné zlepšení a řidiči zde opravdu jezdí pomaleji. Špička si však posteskl, že by se měly změnit i některé zlozvyky řidičů a styl jízdy. Mobilní radar používají strážníci sporadicky.