Změny prý určité problémy nadělaly, ale jen do úrovně běžného stěhování. „Myslím, že to zvládáme dobře, je tam sice určitý pracovní chaos, ale odpovídá to tomu, když si pracovník najednou přestěhuje všechny věci,“ dodala.

Zatěžkávací zkouška se ale očekává až okolo 12. ledna, kdy budou úřady vyplácet většinu dávek a ukáže se naplno, jak to kapacitně zvládnou.

Některým městům teď vzniknou volné prostory a budou muset řešit, co s nimi dál.







Magistrát u DK Teplice zde vyřídíte například žádosti ohledně dokladů, tedy pas, občanský průkaz, agendu ohledně provozování motorových vozidel, je zde matrika, evidence obyvatel, zajišťují se zde svatební termíny, sídlí zde odbor dopravy a životního prostředí.

Například budova v Krupské ulici na rohu náměstí Svobody, kde sídlil sociální odbor, teď zůstane po odchodu zaměstnanců bez života. „Budeme ji samozřejmě dále temperovat. Jsou tam ještě archivy dokumentů a podobně,“ podotkl Marek Fujdiak, tajemník teplického magistrátu. O prodeji objektu zatím město v žádném případě neuvažuje.(re, čtk)