Zdroj: Radek Pecák
Dominantou přídě je velká chromovaná maska chladiče
Zdroj: Radek Pecák
Na první pohled je patrné, že auto přesahuje pět metrů
Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie je hodně mohutná
Zdroj: Radek Pecák
Díky pohonu všech kol lze projet i lehčím terénem
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je klasického střihu
Zdroj: Radek Pecák
a jsou v něm použity kvalitní materiály
Zdroj: Radek Pecák
Zadní křesla jsou posuvná
Zdroj: Radek Pecák
Do interiéru lze naložit buď sedm lidí nebo velký náklad
Zdroj: Radek Pecák
Manipulaci se sedačkami obstarají elektromotory
Zdroj: Radek Pecák
Displej je orientovaný na výšku
Zdroj: Radek Pecák
Také místo přístrojového štítu je tu obrazovka
Zdroj: Radek Pecák
Volič převodovky je kulatý
Zdroj: Radek Pecák
Lze nastavovat také různé jízdní režimy
Zdroj: Radek Pecák
Jízdu mimo silnici usnadňují offroadové ukazatele
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání důležitých funkcí se dělá klasickým způsobem
Zdroj: Radek Pecák
Dveře jsou velké a dovnitř se výborně nastupuje
Zdroj: Radek Pecák
Díky roletkám lze vytvořit soukromí
Zdroj: Radek Pecák
Hudební systém hrál výborně
Zdroj: Radek Pecák
Na palubní desce je také lišta z pravého dřeva
Zdroj: Radek Pecák
Velké panoramatické okno se líbí hlavně dětem
Zdroj: Radek Pecák
USB jsou na palubě oba typy
Zdroj: Radek Pecák
Parkovací kamery jsou kvůli rozměrům vozu důležitým pomocníkem
Zdroj: Radek Pecák
Dvacetipalcová kola zajišťují slušný jízdní komfort
Zdroj: Radek Pecák
Detail masky chladiče
Zdroj: Radek Pecák
Čtveřice výfukových koncovek vzbuzuje respekt
Zdroj: Radek Pecák
Hybridní agregát zaplňuje obrovský prostor pod kapotou
Zdroj: Radek Pecák
Elektromotor snižuje spotřebu o několik litrů, i když je baterie vybitá
Zdroj: Radek Pecák