Zatáčku u bývalé mateřské školy přímo v Telnici již nevybral. Převrátil se na bok, zraněný řidič sám vylezl z kabiny, která začala hořet. Ale během krátké chvíle přijel na místo starosta Telnice Jaroslav Doubrava s hasicím vozem.

„Polský kamion havaroval přesně v místě, kde v roce 1985 došlo k havárii autobusu, ve kterém zahynulo devět lidí. Zatáčka je pastí, ve které skončí auta řítící se nakléřovskou silnici, když jim selžou brzdy,“ vzpomíná Doubrava na pětadvacet let starou tragédii autobusu.

K havárii polského kamionu došlo ve středu kolem 16.45 hod. „Kdyby se v poslední fázi jeho jízdy střetl s automobilem nebo s lidmi z obce, protože havaroval uprostřed vesnice, byli by mrtví.

Naštěstí se podařilo rychle uhasit i požár, protože jsem běžel do hasičárny pro hasičský vůz a rychle jsem přijel na místo nehody. Mohl jsme hned plameny zlikvidovat. Čili naštěstí vše dopadlo relativně dobře, ale stáleZatáčku u bývalé mateřské školy přímo v Telnici již nevybral. Převrátil se na bok, zraněný řidič sám vylezl z kabiny, která začala hořet. Ale během krátké chvíle přijel na místo starosta Telnice Jaroslav Doubrava s hasicím vozem.

„Polský kamion havaroval přesně v místě, kde v roce 1985 došlo k havárii autobusu, ve kterém zahynulo devět lidí. Zatáčka je pastí, ve které skončí auta řítící se nakléřovskou silnici, když jim selžou brzdy,“ vzpomíná Doubrava na pětadvacet let starou tragédii autobusu.

K havárii polského kamionu došlo ve středu kolem 16.45 hod. „Kdyby se v poslední fázi jeho jízdy střetl s automobilem nebo s lidmi z obce, protože havaroval uprostřed vesnice, byli by mrtví.

Naštěstí se podařilo rychle uhasit i požár, protože jsem běžel do hasičárny pro hasičský vůz a rychle jsem přijel na místo nehody. Mohl jsme hned plameny zlikvidovat. Čili naštěstí vše dopadlo relativně dobře, ale stále