Nájezd do zatáčky špatně odhadl Pavel Paulík a jeho SAAB 96 V4 se převrátil na bok. Z uraženého krytu nádrže začal okamžitě vytékat na trať benzín. K pochroumanému vozu se seběhli pořadatelé, diváci i fotografové.

DO DEPA PO VLASTNÍ OSE

S jejich pomocí se okénkem spolujezdce vysoukali oba členové posádky naštěstí nezranění. "Byl jsem přemotivovaný, je to k vzteku," ulevil si jezdec Pavel Paulík, zatímco spolujezdec Aleš Morávek obhlížel škody.

Závod byl zatím přerušený. Společnými silami se podařilo pochroumaný vůz dostat zpátky na čtyři kola a odtlačit mimo trať. O tom, že legendární vůz je opravdu z kvalitní švédské ocele svědčí fakt, že nakonec dojel do depa po vlastní ose.

"Bohužel závod pro nás skončil, ale je to opravitelné, jde spíš o klempířinu. Doufám, že příští rok budeme zpátky na startu," zhodnotil Paulík.

BLOMQVIST BYL TAKÉ NA STARTU

Rallyecrossovou zkoušku v Chabařovicích absolovalo více než 150 závodních vozů během soboty hned třikrát. Cíl byl stejně jako v pátek v Teplicích. Odtud závod pokračuje v neděli přes mostecký polygon a Kladno do cíle v Radotíně.

SAAB 96 V4 slavil velké úspěchy na přelomu šedesátých a sedmdesátých let minulého století. Svoji hvězdnou kariéru na něm odstartoval švédský jezdec Stig Blomqvist.

"Stig jezdí Rallye Praha Revival letos taky, ale na Fordu Sierra. Ani nevím, jak si stojí, ale po tomhle karambolu určitě lépe, než my," uzavřel Pavel Paulík.