Celosvětové propojení značky Glaverbel se společností AGC s sebou přineslo i změnu firemního loga.
„Globalizace byla nutná. Jednotná identita na evropských trzích skupině AGC umožní poskytnout dokonalejší servis zákazníkům po celém světě. Nový název také posílí pozici společnosti jakožto lídra v průmyslových inovacích.
Stejně tak i řízení trhu v inovacích se bude odehrávat pod novou značkou. Prvním důkazem je fakt, že právě v těchto dnech uvádí společnost na trh tzv. antibakteriální sklo.
„Jde o nejnovější produkt, který díky svým mimořádným vlastnostem dokáže likvidovat bakterie a zamezovat růstu plísní,“ konstatoval na včerejší prezentaci světové novinky Jiří Wagner, ředitel marketingu společnosti.
Uplatnění by mohlo nové sklo najít především v nemocnicích.
Více se dočtete ve čtvrtečním 6.9.2007 teplickém deníku........