Obnova potrubí v zemi byla nutná. V Bílinské ulici v úseku mezi křižujícími ulicemi Lounská a Novoveská vykazovala stávající jednotná kanalizační stoka časté poruchy. Docházelo k zatápění ubytovny na křižovatce s Novoveskou ulicí. Vyměněny byly také dva podzemní hydranty a došlo k opravě veřejných částí všech osmi stávajících vodovodních přípojek na trase.

S ohledem na podmínky dané historickou zástavbou lázeňského města Teplice proběhla rekonstrukce bezvýkopovou metodou. „Jedná se o dopravně značně zatíženou komunikaci, kudy jezdí autobusové a trolejbusové linky MHD. Jsou tu omezené možnosti objížďky, proto byla doba rekonstrukce zkrácena na minimum. Závěrem akce po dohodě s magistrátem města Teplice provedeme obnovu povrchu komunikace v šíři jednoho jízdního pruhu,“ říkal v průběhu prací k této investiční akci SVS Miroslav Harciník, generální ředitel Severočeské vodárenské společnosti.

Investičních akcí v této lokalitě by mělo být více. Stále se diskutuje o dopravním řešení křižovatky Bílinská, Lounská, Americká. V plánu je zde výstavba kruháku, či spíše „oválu“, kde je nájezd na výpadovku E55.

V Teplicích se postupně zvyšuje počet kruhových křižovatek. Jen v Teplicích jich je osm (u hřbitova, u Sparu, Riegrova ulice, Masarykova v Trnovanech, v Kozinově ulici, u Luny a také u Prioru). Právě poslední zmíněný patří společně s tím v Kozinově ulici k těm nejmenším. Posledním je teď u nemocnice.

Další by měl být v budoucnu za Červeným kostelem, u odbočky k hasičům. Pak se také uvažuje o kruháku v Šanově, ulice Fráni Šrámka a Raisova. „V tomto případě půjde spíše o brzdící prvek pro ty, co se řítí od Panorámy,“ říká Jaroslav Kubera, primátor města. (pem)