Výjimku tvoří čipové karty, do nichž je vložena časová předplatní jízdenka 30denní SENIOR 60, 90denní SENIOR 60 a SENIOR 70 a 365denní SENIOR 70; tyto karty bude možno používat do konce časového období, které je na nich nahrané, avšak pouze v zóně 401 Teplice. Informuje dopravce.

„Vzhledem k tomu, že řada čipových karet byla pořízena již před lety, nemůžeme zůstatky vracet automaticky, protože neznáme aktuální jméno a adresu držitele karty. Proto je nezbytné o vrácení prostředků na čipové kartě, ať na elektronické peněžence nebo na časové jízdence, požádat," píše se na stránkách dopravce.

Aby cestující nemuseli s ohledem na vysoký počet vracených karet (desítky tisíc), a také s ohledem na poměrně dlouhou dobu zpracování karet, trávit čas ve frontách, nebudou prostředky z nich vraceny v hotovosti na sběrných místech, ale bankovním převodem nebo prostřednictvím pošty. Žádosti o vrácení prostředků na čipové kartě jsou k dispozici na několik místech:

V papírové podobě na sběrných místech v Teplicích, Masarykova třída 360/8 (viz FOTO vedle pobočky GE Money bank, bývalý Gastronom) a v Duchcově, Osecká ul. 416/10. Ke stažení jsou potřebné formuláře na internetové adrese www.arriva-teplice.cz

Na jedné žádosti lze požádat o vrácení zůstatků z více karet (např. za celou rodinu).

Žádosti je možno podávat do 31.10. 2015. Vrácení zůstatků z čipových karet není zatíženo žádným poplatkem ani srážkou.

Ustanovení o vrácení finančních prostředků z čipových karet ve Smluvních přepravních podmínkách pro Dopravu Ústeckého kraje se týká pouze nových čipových karet, platných od 1.1.2015.

Zdroj: Arriva Teplice