„Dostal jsem dopis od GE Money, že karta je zaplacená,“ líčí Dostál. Bohužel, zkomplikovala to právě ta složenka. „Mám zaplatit nula korun. Já bych to nechal plavat, ale slyšel jsem o podobném případu, který skončil exekucí. Nezaplatili nula korun a banka za to napočítala penále z výše úvěru.“

Neodpověděli

Při telefonátu redaktorů Ústeckého deníku do společnosti GE Money, recepční sice přepojí na tiskového mluvčího, ale ten se včera nenamáhal hovory přijmout.

Na infolince zase ukončují hovor dříve, než problém vyslechnou. Tedy ani získat alespoň ujištění, že v případě „nezaplacení“ složenky u dveří nezaklepe exekutor, se také nepovedlo.

I Ústečané nevěřili vlastním uším. „No, jak se jednou upíšete, už vás nepustí. To si snad dělají legraci, ne? Aby mu nenapočítali penále z nuly na dvacet tisíc,“ myslí si o tom Elena Vyskočilová. „Je to prostě arogance moci.“

I Česká pošta se tomu divila. Respektive Marta Selicharová, její tisková mluvčí.
„Vytištění složenky a zaslání obálkou přijde na asi 10 korun. Na přepážce zaslání třeba jen jedné koruny složenkou dle sazebníku stojí 25 korun. Zadání 0 korun by mělo v systému ohlásit chybu.“

Tak tomu také na střekovské poště bylo.

„Počítač částku nula korun na přepážce odmítl vzít,“ popsal situaci na střekovské poště sám Dostál. „Mám kvůli tomu jen zbytečné starosti,“ dodává závěrem.

Čtenář reportér
Něco se Vám nelíbí na komunální politice? Zažili jste něco výjimečného? Chcete upozornit na nějaký neřešený problém? Máte ideální možnost v rubrice Čtenář reportér. Své příspěvky (možno i foto) posílejte e-mailem na teplicky@denik.cz. Rubrika Čtenář reportér žije v tištěné verzi v Teplickém deníku a i na webu www.teplicky.denik.cz.