Prvním parkovištěm, kde začala její letošní cesta po republice, bylo Náměstí Jana Palacha v Praze. Tam se také sešli kmotři letošní tour a řada hostů.

Nechyběli ani zástupci akciové společnosti Český porcelán Dubí, která se stala nových partnerem nadace. Porcelánka dodala pro mobilní Kavárnu POTMĚ, ve které obsluhují nevidomí kavárníci v zatemněném autobuse, šálky a hrnečky ze soupravy Bohemia s logem Světlušky. Návštěvníci si z nich budou moci pochutnávat na černočerné kávě.

Návštěvou Kavárny POTMĚ přispěje každý Světlušce 140 korunami a jako vzpomínku na nevšední zážitek si odnese právě jeden z dubských hrnečků se světluščím logem a button s jejím motivem.

Autobus Světlušky najezdil za svou historii už více než patnáct tisíc kilometrů, a to bez nehod. Proto se nadace letos rozhodla vyzvat řidiče, aby si nechali pravidelně kontrolovat zrak, chodce, aby používali reflexní prvky, a společně tak přispěli k bezpečným cestám po silnicích, a to nejen černočerného autobusu Světlušky. (lmax)