Firma dokonce musela přistavět autobusy pro lidi, kteří se do vlaku nedostali. „Tentokrát to bylo bez zpoždění, ale zájem opět předčil naše očekávání. Abychom jej uspokojili a lidi, kteří na zastávky přišli, alespoň nějak přepravili, nabídli jsme autobusy,“ uvedl obchodní ředitel Student Agency Jiří Schmidt.
Podle jeho názoru má trať šanci na přežití.

„Není možné ji zrušit. Je o ni zájem, to jasně ukázaly oba víkendy, kdy jsme na ní jezdili,“ poznamenal Schmidt. Po oba víkendy se Kozí dráhou svezlo na deset tisíc cestujících. Schmidt zároveň dodal, že není schopen kvalifikovaně posoudit, zda by o vlak byl zájem i ve všední dny. To naopak tvrdí telnický starosta Jaroslav Doubrava. „Myslím si, že by si lidé na vlak zvykli a začali s ním zase jezdit do práce i do škol,“ uvedl.

Vlaky na Kozí dráze přestaly jezdit v prosinci 2007. Kraj kvůli ztrátovosti neobjednal dopravu. Uvažovalo se o tom, že trať se zcela zruší a místo ní se vystaví dálniční přivaděč. To však zamítlo ministerstvo životního prostředí.

Zda se žluté či jiné vlaky na trať vrátí alespoň o víkendech, není zatím jasné. „Nechci prozrazovat naše plány, ale přiznávám, že jsme o Kozí dráze jednali se starosty obcí kolem ní,“ tvrdil Schmidt. To potvrdil i Jaroslav Doubrava, jenž má od ostatních pověření o provozu na Kozí dráze jednat. „Zatím ale nemám cenové nabídky těch, kteří by případně víkendové jízdy provozovali,“ uvedl Doubrava. Stejně jako loni by se obce měly na provoz složit, přispět by mohl i kraj. Doubrava zatím kraj ale nepožádal a do nejbližšího jednání krajského zastupitelstva, které se koná ve středu, to ani nestihne.

Loni obce vybraly na provoz Kozí dráhy sto padesát tisíc korun, stejnou částku přidal i kraj. Vlak jezdil o víkendech od října do poloviny prosince.