„Zájem restauračních zařízení nás příjemně překvapil. Jakmile jsme na webu hospodyvolikarla.cz spustili přihlašovací formulář, začali se nám okamžitě hlásit první zájemci. V České republice už se k akci Hospody volí Karla přihlásilo téměř 240 podniků," říká Marek Vocel, manažer volební kampaně Karla Schwarzenberga s tím, že volební tým zadarmo rozesílá na adresy všech přihlášených podniků plakáty, letáky a další propagační předměty.

K výzvě se přidal i ředitel Pražského kulinářského institutu Roman Vaněk. „Profesionalitu a kredit v zahraničí, tyto vlastnosti má z prezidentských kandidátů pouze pan Karel Schwarzenberg. Proto ho rozhodně budu volit. Pokud vám není fuk, jak volba prezidenta v této zemi dopadne, podpořte projekt webových stránek hospodyvolikarla.cz. Podpořte kulináře a milovníka vynikající gastronomie," vyzývá Roman Vaněk.

Na Teplicku se zatím připojil Jazz Club Teplice. A důvod? Má rád lidi, zaznělo z teplického Jazz Clubu.

Kompletní seznam hospod, které volí Karla najdete na www.hospodyvolikarla.cz .