„Byl jsem se podívat ve Rtyni. Partnera tam mají už delší dobu a na nic si nestěžovali. Tato jejich dobrá zkušenost byla jedním z faktorů, proč jsme se rozhodli pro tuto službu. Další byl, že chceme dopřát zejména starším lidem možnost si zajít vyřídit věci na poštu i dopoledne. Stará pošta by měla otevřeno už jenom odpoledne," sdělil starosta Oldřichova Libor Groh. Vedení České pošty vedou k omezování otevíracích dob případně ke slučování poboček ekonomická čísla. „Živit pobočky" na malých obcích se jim nevyplatí. „Partnerů na Teplicku a Ústecku máme už sedm, je to trend. Například v Oldřichově zafungovala domluva s panem starostou výborně. Vybudování moderní přepážky v prostorách úřadu proběhlo bez problémů. Občané mohou i nadále využívat všechny služby pošty, tak jak tomu byli v této obci zvyklí," sdělila manažerka České pošty pro Teplicko a Ústecko Věra Krepindlová. Obec kromě toho, že Partnera má u sebe na úřadě, také má novou zaměstnankyni. Je to poštmistrová, která pracovala pro Českou poštu, teď pracuje pro obec. „Systémy a služby zná a umí je ovládat. Uvažujeme, že jí časem svěříme ještě nějakou drobnou agendu spojenou s fungováním úřadu," dodal starosta Groh.