Co všechno předcházelo tomu, než takové místo mohlo v Teplicích vzniknout? Ptáme se primátora Jaroslava Kubery.
Tak jako vždycky, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Bylo nám slíbeno, že dostaneme počítače. Pak z toho samozřejmě sešlo, takže jsme museli řadu věcí zařizovat za své peníze. Například za výpis z katastru inkasujeme od žadatelů padesát korun, ale padesát dáváme katastrálnímu úřadu. Takže režie není pokryta.
Proč si myslíte, že ministerstvo k pilotnímu projektu vybralo právě Teplice.
Ministerstvo většinou vybralo větší úřady, kde už mají počítačové sítě, lepší technické vybavení a nebo výpočetní střediska.
Proč bylo místo Czech Point umístěno právě do informační kanceláře v hlavní budově. Co k tomu vedlo?
Právě toto středisko bylo na takovou službu nejlépe připraveno po všech stránkách. Využili jsme stávajících kapacit, takže jsme nemuseli nikoho dalšího přijímat. Úřední doba pro Czech Point je shodná s chodem informačního střediska, tedy každý den.