Společnost Severočeské vodovody a kanalizace Teplice plánuje opravu do 12 hodin. Poté by měla být dodávka pitné vody do domácností obnovena v plném rozsahu do všech domácností v dané lokalitě.
Koho se omezení přesně týká, má SčVK uvedeno v informační zprávě na webových stránkách v sekci havárie.
* SčVK nabízí svým zákazníkům pro podobné případy službu SMS Info. Zde se mohou dozvědět, že jim voda nepoteče, zda je havárie nebo zda bude v jejich lokalitě odstávka kvůli naplánované opravě potrubí. „Nechte si informace zasílat přímo na svůj telefon. Nebudete zaskočeni v případě přerušení dodávky pitné vody,“ nabízí službu SčVK na svých webových stránkách. Informace svým zákazníkům zasílá SčVK prostřednictvím SMS služby zdarma. Stačí se zaregistrovat a tím si službu aktivovat.
* Registrovaným zákazníkům přijde přímo do jejich mobilu informace o přerušení dodávky vody, haváriích a větších provozních událostech týkajících se výhradně adresy uvedené v registraci. Službu lze aktivovat kdykoli. Možností máte hned několik. Třeba zavolat na zákaznickou linku 601 267 267 nebo 840 111 111. Operátorky zákaznické linky s vámi vyplní registrační formulář. Registraci on-line lze provést na webových stránkách SčVK.