Ato mu vůbec nevadilo, že jsou včekárně další pacienti, kteří všechno slyší. Situace se vyhrotila až do oboustranné slovní komunikace se sprostě zabarvenými slovy. Když se poté případ řešil, bránil se agresor se slovy, že žádná sprostá slova neříkal, že mu nadávala pouze sestra. Uvedl, že namísto obdobně znějícího sprostého slova vyřkl „zubr“. Sestra se bránila slovnímu napadání. Otázka křešení je, jaké slovo ktomu zvolila.
Primář Ladislav Němeček ktomu řekl, že takových nepřimeřených chování mají každou třetí noční službu a lidi jsou ztoho velmi unavení.
Oficiální stanovisko kuvedené stížnosti zaslal redakci včera Jiří Vondra, tiskový mluvčí společnosti Krajská zdravotní a.s., pod kterou nezadlužená nemocnice vTeplicích přešla.
„Vedení Nemocnice Teplice přijalo vpondělí stížnost na pracovníka zdravotního personálu chirurgického oddělení I. Okolnosti podané stížnosti jsou vsoučasnosti šetřeny dle odpovídajících standardů nemocnice. Na oddělení chirurgické ambulance I. došlo kverbálnímu konfliktu mezi zdravotní sestrou a návštěvníkem oddělení, který tvořil doprovod pacientky,“ píše mluvčí nemocnice.
Akvlastnímu chování personálu? „Zřejmě pod tlakem onemocnění, které postihlo pacientku, stěžovatel nejspíše obtížně zvládl komunikaci, kterou vedla sestra oddělení spacientkou. Zdravotní sestra následně reagovala neadekvátně, kdy vznětlivé chování doprovodu pacientky měla přehlédnout. Vtomto smyslu byla ona a všechen ostatní personál opětovně poučen, že je nutné ovládat se za každých okolností,“ zní reakce Krajské zdravotní.