Kloubové trolejbusy typu 15Tr se do Teplic na konci 80. let; tehdejší režim plánoval zbořit značnou část starého města a na jejím místě těžit uhlí, zatímco obyvatelé se měli přestěhovat po vzoru Mostu na nová sídliště. K zbourání sice už nedošlo, nové trolejbusové tratě i sídliště se ale postavit stihly a současně do města přišlo i deset kapacitních kloubových trolejbusů.

V provozu už jsou jen poslední čtyři kusy. "Jsou to už nejstarší vozy, které máme, a tak se je budeme snažit nahradit," řekl ČTK Havlík. Letos by proto měly přijít do Teplic tři patnáctimetrové trolejbusy typu 28Tr, které vyrábí plzeňská Škoda s využitím karoserií od polské firmy Solaris. Na další tři podobné kusy by mělo letos proběhnout výběrové řízení. "Do provozu by se mohly dostat během prvního čtvrtletí příštího roku," řekl Havlík.
Trolejbusy pro dopravní podnik formálně kupuje město. Obvyklá cena za jeden patnáctimetrový nekloubový trolejbus se pohybuje okolo 12 milionů korun. Vozový park čítá celkem okolo 40 trolejbusů. (čtk)