V ten samý den policie také vyšetřovala krádež ukotvení traťového vedení. Zlodějům se kotvící lana náramně hodila, aby je mohli prodat ve sběrně surovin. Tam se jistě nad tím, kde vzali tato lana, nikdo nedivil.

27. září měli železničáři napilno v Litoměřicích dolním nádraží, kde došlo od 11 do 17 hodiny k zastavení provozu. Došlo tam k přetržení napínacího lana nákladním autem při nakládce na dvanácté staniční koleji. Došlo k prověšení TV a do prověšeného lana vjel nákladní vlak, došlo k utržení sběrače lokomotivy a ke stržení troleje nad celou železniční stanicí. Ale již před dvanáctou hodinou mohly na nádraží jezdit po jedné koleji dieselové mašinky a ke druhé hodině odpolední nad některými kolejemi již byl elektrický proud v traťovém vedení.

Mezi Bílinou a Oldřichovem u Duchova měli železničáři také starosti po šesté hodině večerní s poruchou zabezpečovacího zařízení, protože zloděj ukradl tlumivku. Znamenalo to problémy na výhybce.

Ke stejné krádeži došlo v tomto prostoru v pátek 23. září a předtím ještě také 17. září.

29. září ráno v Klášterci nad Ohří pro závadu hnacího vozu čili lokomotivy skončil osobní vlak a v 5.38 hodin již nepokračoval v jízdě.

Problémy měli s dopravou v ten den také Němci, a proto na trati mezi Libercem a Chrastavou bylo odřeknuto pět osobních vláčků. Dopravce Vogtlandbahn.GmbH měl také porouchanou mašinku.

30. září měli problémy železničáři na trati mezi rozlehlým nádražím Ústí nad Labem západ a nádražím Ústí Střekov, protože došlo k poruše zabezpečovacího zařízení. Policie na místě vyšetřovala podezření na krádež kabelů. Zloději přišli krást ráno ve 2.40 hod.